Persiapan Hari Raya :D

Hai dan Assalammualaikum Semua ,

Setelah penat bersihkan rumah , rasa dahaga pulak *Tahan nafsu :) . Ouh hujan , lebat kanlah hujan rahmat pada hari Jumaat ni :p Puihh , ayatnyeee :D hoho , cuci sana cuci sini , macam2 tahi aku nampak , euwwww !~ kay , tayah ahh nak cerita pasal tahi ni , naik geli geleman aku dengar , stop pasal tahi :p baru aku tahu , betapa penatnya bersihkan rumah , dan aku bangga dengan mak aku sebab rajin bersihkan rumah , dah la rumah besar ,
aku pun tak larat nak buat semua tu * dah tanggungjawab seorag ibu , aku sebagai anaknya kenalah tolong-menolong :p Bukannya selalu nak tolong * penyengan aku niyh ._. pfttt ! , Lepas je tengok cerita ' Hello Bro , Tolong Masak ' terus lapar , perut dah bekeroncang *lapar :/ menahan nafsu lagi , bosan sangat so update lah entry dekat blog , bukak facebook bosan *taktahu nak chatting dengan sapa , hermm :/ . Kerja sekolah belambak tanak buat , tebal gilooo :O , tapi kena buat jugak sebab ' Headmaster ' nak semakkan buku tu , Lalalala ~ biar je , nanti ahh buat *Pemalas :3 . Lepas je beraye dengan kengkawan , terus buat homework :O trololo *buat2 rajin :) hahaha , stopp laughing .

P/S : Malam ni nak buat kuih mazola , esok nak buat kek :D gembiranya aku bila dengar takbir raya :)

No comments:

Post a Comment