Good bye march :*

Hai-2 and assalammualaikum , hihi sorry jikalau saya jarang update blog saya yg cantik simple ini :) ngeee . okey now dah nak masuk bulan april kan ? betul tak ? *ala biarlah :p . okey Bubye MARCH , tahun depan kita jumpa lagi ye march . keh-2 *macam march tu boleh cakp :p . aku sory kalau aku merepek . okey bulan march haritu saya dan family saya pergi bercuti di CAMERON HIGHLANDS . hihi saya memang suka pergi situ , sebab di sana cuaca dia sejuk sangat . wooooaaaa :O , kalau waktu nak naik bukit tu punya la pening la , nak muntah la . *HAIYOO , memang benci time tu :\ . bila dah sampai sana wah-2 apa lagi perasaan happy la kan :D . saya sah pegi cameron highland tu dah banyak kali dah , sebab setiap tahun mesti pergi punya la , kurang-2 sekali dalam setahun :O wow keh-2 . okey la tak nak merepek panjang-2 nanti korang semua cakap ape pulak kan , okey next time kalau saya free , saya akan update la ye :) Bubye :*

P/S: Jom breakfast , lapar ni ^^v ngee

No comments:

Post a Comment