Followers makin meningkat sedikit

Hai-hai assalammulaikum dan salam satu malaysia . ahaha wah-2 ayat saya hebat tak? *........ . okey sudah keja aku suka merepek kan , okey followers aku makin meningkat , tapi tak lebih dari 30 *sob-2 :'( sedih-2 . okey aku mahu janji kepada followers yg ke 50 aku akan kasi dodol untuk dia , ekekeke sapa cepat dia dapat . okey aku tahu aku jarang update blog , sebab aku busy dengan tuisyen calon UPSR bagi tahun 2012 . betul ke aku calon UPSR bagi sesi tahun 2012 ? iya ! kenapa tak percaya? banyak orang cakap aku matang sudah umur 13 keatas . *:3 betul ke? . ya memang betul , banyak orang cakap . sebab diorang kata aku punya dress macam orang dh matang dh besar *thank you :3 ehehe . tu je kowt nanti aku update lain ea , sebab aku nk buat ulangkaji pasal math . nak berlatih banyak-2 biar tinggi bukit ke gunung ke aku tak kisah sebab aku lemah math dan sains pon nk kena pulun jugak.

P/s:nanti saya akan buat doodle bloggers *kalau sempat :3

No comments:

Post a Comment